Felhasználónév
Jelszó
Emlékezzen rám
Jó, de ezen a filmen nem volt utómunka. :-)
És ki mondta egy szóval is, hogy Eszterházy lenyúlása nem problémás?
Ez a film annyi pénzből készült, amit utómunkára szoktak adni.
De nem ez a lényeg. Hanem az, hogy készült egy VILÁGSZENZÁCIÓ magyar film. (Láttam!)
Remélem, hogy a cannesi meghívás elősegíti a forgalmazás körüli jogi problémák mielőbbi megoldását.
Jut eszembe, ha egy magyar író (jelesül: Esterházy) átvesz másoktól - hivatkozás nálkül! - szöveget, az nem problémás? Az posztmodern vendégszöveg?
Pálfi filmje miért nem lehet posztmodern!?
Az a helyzet, hogy ami MO-n nagy költségvetésűnek számít, az nyugaton kicsinek. De abból kell főzni, ami van.
Persze az alapkérdés az, hogy kell-e államilag támogatni a kultúrát, és ha igen, ki dönti el, hogy mit kell támogatni?
Egy szegény, eladósodott országban az „igen” válasszal szemben mindig felvethető a jogos kérdés, hogy hány lélegeztetőgépet lehetne ezen-és-ezen az összegen venni?
A jogdíjakra meg keveselném a 20 misit. :-)
Viszont kicsit utánaszámoltam. Ha az 500 filmet beszorzok mondjuk 2000 forintos dvd árral, akkor az máris 1 milla. Forgatókönyv mondjuk 2 milla. A többi pedig kétséges.
A Sherloch Holmes nevében is ennyiből jött ki, és ott volt forgatás. Meg persze az állami támogatás nékül készült.
Egyébként nem Pálfiékat szapulnám ezzel, ő még nézhetőt csinál, hanem inkább azokat, akik többet költenek nézhetetlenre.
Gondolom ebben a jogdíjak is benne vannak.
Én inkább az ötlet eredetiségét vitatnám.
Éljen, éljen!
Bár azt mondják, hogy nem olyan jó.