sex hikaye

A T-Mobile interaktív road movie-t készít

Asger Leth filmrendezővel együttműködésben

2012. május 17. - filmhu
A T-Mobile interaktív road movie-t készít

A DeutscheTelekom Asger Leth filmrendezővel együttműködésben, “Move On” címmel közös játékfilmet készít. A T-Mobile hazai kampányának keretében magyarok is szerepet kaphatnak az első, valóban interaktív „road movie”- ban.

 

Most első alkalommal készül olyan film, amely az ügyfelet soha nem látott mértékben vonja be a filmkészítés kreatív folyamatába. A közönség az előkészítő munkálatoktól kezdve a film befejezéséig folyamatosan befolyásolhatja a film helyszínét, a szereplők nevét vagy a filmzenét, sőt lehetősége nyílik szerepelni is a filmben!

Asger Leth filmrendező és a DT minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek.

A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie.

asger_leth_500
Asger Leth

A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit.

A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap, mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.

Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni.


A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.

A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia.

A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek a www.move-on-film.hu oldalon.






nka emblema 2012