sex hikaye



 

Találatok

elemzés: Összesen 250 találat.
egy oldalon
101-120  /  250
101.

A tizedes meg a többiek (1965)

A tizedes meg a többiek a magyar film 1945 utáni korszakának legnépszerűbb vígjátéka. És ezt a félévszázados szűkítést is csupán a harmincas évek fehér telefonos mozidarabjai, a Hyppolit, a lakáj és a ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 12., szerda
102.

A sípoló macskakő (1971)

Gazdag Gyula első filmje egy nemzedék meghatározó filmélménye volt, még ha a filmtörténetben talán azóta sem került méltó helyére. Mindenekelőtt korábban tizenéves hősökről csakis felülről és kívülről ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 12., szerda
103.

Angi Vera (1978)

Gábor Pál filmje egy olyan tematikus dömping egyik korai darabja, mely a nyolcvanas évek elejére a magyar film történetében szinte önálló műfajjá lépett elő, hiszen minden filmszemlén lehetett rá számítani, ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 12., szerda
104.

A kis Valentino (1979)

Ál-olasz sláger harsogja az álmagyar valóság dalát, valahol a Vidám Parkban. „Holé, hoppá, csocsi, a kis Valentino!” (Az eredeti szöveg még figyelemre méltóbb.) A film hősét, aki munkahelyéről egy rábízott ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 7., péntek
105.

Arc (1970)

Zolnay Pál ötödik játékfilmjét, az Arcot úgy is jellemezhetnénk, mint a hetvenes évek nem jellegzetes nyitányát: a film önmagában áll, nincsenek előzményei és a mű hatásáról sem beszélhetünk, sőt a film ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 6., csütörtök
106.

Apa (1966)

A hatvanas évek közepén járunk. Szabó István már rövidfilmjeivel (Te; Koncert; Zongora) meghódította a magyar film megújulását váró nézőket. Az Álmodozások kora nem sokkal később megint elismerő mosolyt, ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 6., csütörtök
107.

Ajándék ez a nap (1979)

Gothár Péter első játékfilmje, az Ajándék ez a nap a publicisztikus valóságábrázolás talajáról elrugaszkodva látszólag egy társadalmi problémát, a lakáshiányt, illetve az önálló lakás megszerzésének nehézségét ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 6., csütörtök
108.

Agitátorok (1969)

A hatvanas-hetvenes évek fordulóján, a magyar filmtörténet nehezen kitapintható korszakhatárán a politikailag és poétikailag egyaránt elkötelezett látásmód korszerű filmes megfogalmazásának szinte katalógusát ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 5., szerda
109.

A tanítványok (1985)

Bereményi Géza prózaírónak indult, a ”nagy generációhoz” tartozik, Cseh Tamás szövegíró-szerzőtársaként vált népszerűvé. Túlzás nélkül sorolhatjuk a hetvenes évek ellenkultúrájának kultikus alakjai közé. ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2006. szeptember 29., péntek
110.
kép

A Rózsaszín sajt kritikai fogadtatása

Kevert műfajú, sokat markoló, sokáig készülő tipikus elsőfilm egyensúlyproblémás karakterekkel és sok hibával - Tóth Barnabás Rózsaszín sajtját szinte minden kritika hasonlóan értékeli, még ha más-más ... tovább
filmhu/hír filmhu 2009. szeptember 22., kedd
111.
kép

Döntöttek az MMK szakkollégiumai

Júniusban határoztak az MMK szakkollégiumai a hatáskörükbe tartozó keretösszegek sorsáról. Az éves keretet sok szakkollégium túllépte, az igények jócskán meghaladták az adott grémium büdzséjét, s szakkollégiumonként ... tovább
filmhu/hír filmhu 2007. július 2., hétfő
112.
kép

Box Office: Valami Amerika

... melyik országban is lakunk (azért olyan nagy összezavarodás mégsem lesz), le is zárjuk tanulságos dobozirodai elemzésünk.  Forrás: odeon.hu ... tovább
filmhu/hír filmhu 2008. november 18., kedd
113.
kép

Éves honi box office: mit néz a magyar?

A Mikulás távoztával egy csomó nézettségi adatot találtunk a hócipőnkben. Mi, a magyar film angyalai ebből állítjuk össze a 2008-as magyar filmek trendjét. Mert a nézőket lehet nem szeretni, neveletlennek ... tovább
filmhu/hír filmhu 2008. december 9., kedd
114.
kép

A Puskás Hungary kritikai fogadtatása

Almási Tamás Puskás Hungaryje a legismertebb magyar életét, alakját mutatja be, a ritka alapos dokumentumfilm 2006 óta készült. Cikkünk a kritikákból gyűjtött össze egy nagy csokorral.Hiánypótló, régi ... tovább
filmhu/hír filmhu 2009. április 5., vasárnap
115.

Bástyasétány 74. (1974)

Gazdag Gyula filmjeiről mintha kevés szó esne az utóbbi években. A magyar film hetvenes évek-beli ifjú tehetsége, aki hamar beváltotta a nagy reményeket, és fényes fejezetet írt a Balázs Béla Stúdió, és ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 6., csütörtök
116.

A 9-es kórterem (1955)

1953-ban fordulat történt a magyar politikában, a reformer Nagy Imre lett a miniszterelnök, és megindult a személyi kultusz és a diktatórikus módszerek lassú, megfontolt, de céltudatos felszámolása. A ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2006. október 12., csütörtök
117.

Bizalom (1979)

Szabó István legőszintébb, legigazabb szerelmesfilmje a Bizalom. Talán merésznek hat egy olyan szerző életművével kapcsolatban efféle állítást tenni, aki pályája során rendezett egy Szerelmesfilmet, de, ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 7., péntek
118.

Bohóc a falon (1967)

Vajon ki látta előre ’67-ben annak jelentőségét, hogy éppen bohóc van a falon és nem katona, kutya vagy autó? Ki gondolta volna Sándor Pál első filmjének bemutatásakor, hogy a bohóckodás, a cirkuszi szerepjátszás ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 7., péntek
119.

Bakaruhában (1957)

Fehér Imre 1957-es filmje, a Bakaruhában bekerült a “legjobb magyar 12” közönség-listájára. Örvendetes fejlemény, még akkor is, ha az a gyanúm, a nagyközönség nem ismeri, nem emlékszik már erre a filmre, ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 11., kedd
120.

Budapesti tavasz (1955)

Máriássy Félixnek tudnia kellett az 1950-es évek közepén, hogy mi hiányzik a magyar filmből. Ekkorra a neorealizmus sematikus jegyei, jellemábrázolási egyszerűsége nemzetközi szinten is kifulladni látszottak. ... tovább
filmtortenet/filmelemzések filmhu 2004. május 7., péntek
101-120  /  250

nka emblema 2012