A Kaszás dűlő műanyag padlóburkolata a 60-as, 70-es évek metró aluljáróit idézi. Ezt az érzést fokozza a mozaikcsempés, vajszínű falburkolat és a négyzetes formájú neon világítótestek. És persze itt sem ...
Az Ajtósi Dürer sor és a Hungária körút kereszteződésében, 1981-ben épült modern gyalogos aluljáró fehér kőburkolatát szinte teljesen ellepik a graffitik. Hosszan elnyúló rámpák biztosítják a biciklisták ...
A Fővám tér aluljárójának folyosóin könnyű eltévedni. Meglehetősen frekventált helyzete ellenére belseje inkább egy külvárosi, elhagyatott aluljáróhoz hasonlít. Régebben gyakran vajszínűre mázolták, mostanra ...
A Keleti pályaudvar előtt elterülő nyitott aluljárórendszer meglehetősen rossz térszervezéssel illeszkedik környezetébe. A kör alakú nyitott tér, amely egyszerre fogadja metróból, a pályaudvarról és a ...
A Szigeti bejáró nevű megállónál a 6-os villamosról leszállva ezen az aluljárón keresztül jutunk át a szigetre. Falait tetőtől-talpig színes falfirkák díszítik, amelyektől az eredeti burkolat teljességgel ...
Legömbölyített formái labirintusszerűvé teszik, belsőépítészeti megoldásai azonban semmiben nem különböznek a Budapesten megszokott megoldásoktól. Forgalmas közlekedési csomópont.
Az aluljáró viszonylag jó állapotban van, mióta megépült a tér új bevásárlóközpontja, amelybe az aluljárón keresztül is vezet út. Hatalmas forgalmat bonyolít le: a 2-es metrót köti össze a gödöllői HÉV-vel, ...
Tipikusan külvárosi (kihalt) aluljáró. Az 1-es villamos vonalán, a Hungária körút alatt húzódik. Egyik kijárata a vasút és a Hungária körút közé beékelődött „senkiföldjére” vezet, ahonnan újabb, de immár ...
Az itt épült aluljáró a legújabb a budapestiek közül. Turányi Gábor tervei alapján 2003-ban adták át, nem tagadva meg a budapesti aluljárók építészeti hagyományait, mindezt korszerű anyaghasználattal és ...