sex hikaye



 

Találatok

tanulmany: Összesen 102 találat.
egy oldalon
1-20  /  102
1.

Javaslat Filmes Alkotmányra

Grunwalsky Ferenc a Filmművész Szövetség körlevelében vitaindító javaslatot tett közmegegyezésen alapuló filmes alkotmány létrehozására. Az alábbiakban Grunwalsky tanulmányának első része olvasható - a ... tovább
filmhu/magazin filmhu 2004. április 26., hétfő
2.
kép

Reklámparódia versus anti-reklám

A média szünet nélkül bombáz minket a reklámokkal. Ráadásul a mi pénzünk teszi lehetővé, hogy potyogjanak reklámbombák, s az utcán, tévében ezredszer is visszaköszönjenek ugyanazok a reklámok, reklámarcok, ... tovább
filmhu/magazin Nyers Gyula 2004. május 5., szerda
3.
kép

Szex, kommunizmus, édes élet

Eszelős zseni vagy zseniális őrült? Dusan Makavejev valószínűleg maga a határvonal, ami a zsenit az őrülttől elválasztja. Kelet-európai kozmopolita, aki vidáman lubickol a kommunizmus motívumgazdag világában, ... tovább
filmhu/magazin Soóky Sarolta 2004. március 29., hétfő
4.

Dokumentumfilm-tipológia

Nem tudjuk, de tesszük? Kiváló remekművek készülnek így is, de alighanem termékenyebb hozzáállás, ha az alkotók és a kritikusok megpróbálják tisztázni a közkézen forgó, de meglehetősen pontatlan fogalmakat. ... tovább
filmhu/magazin Ungváry Rudolf 2004. január 22., csütörtök
5.

Fellini Casanovája

A Fellini-életmű legrejtélyesebb filmje ma is őrzi titkát: Casanova maszkja letéphetetlen, mert a maszk mögött – nincs semmi. Fellini Casanova-filmjének címe nem Casanova, hanem FelliniCasanovája (Casanova ... tovább
filmhu/magazin Korcsog Balázs  2004. január 23., péntek
6.

1956 filmen

A Hamu és gyémántot néztem meg nemrég. Ki tudja, hányadszor. Most, mintha új szinkronnal adták volna, s ez valamivel jobban tetszett, mint a két (!) előző változat. Néztem, néztem, és egyszerre az jutott ... tovább
filmhu/magazin Bikácsy Gergely 2004. október 22., péntek
7.

Ajándék a csizmában

A Rai 1998-ban százmilliárd lírával száll be az olasz filmiparba, miután alig több mint tíz év alatt a mozik és a nézők száma hatvan százalékkal csökkent. Olaszországban alig több mint tíz év alatt a ... tovább
filmhu/magazin Tuza Andrea 2003. április 26., szombat
8.

Mélyföld

A harmad-Magyarországnyi területen fekvő, 17 milliós ország filmiparának nagyjából a miénkhez hasonló gondokkal, problémákkal kell megküzdenie. A viszonylag kis piac, kevés néző s a nyelvi elszigeteltség ... tovább
filmhu/magazin Gervai András 2003. április 26., szombat
9.

Lex film vagy nem lesz film?

A cseh, lengyel és szlovák filmgyártás hasonló problémákkal küszködik, mint a miénk. Összehasonlító filmtörvény-elemzés.Év végéig talán megszületik az oly hosszú ideje várt filmtörvény. A '98-as tervezethez ... tovább
filmhu/magazin Borkesz Andrea 2003. április 26., szombat
10.

Latin mozi

A spanyol filmszakma elmúlt két évtizedének törvényi szabályozása a kívülálló számára olyan szövevényes, mint egy latin-amerikai szappanopera. A „Miro-törvény” 1983 decemberi kihirdetése óta néha vehemensen ... tovább
filmhu/magazin Tanner Gábor 2003. április 26., szombat
11.

Mit sírnak ezek?

A mai francia tévék nem vetélytársai vagy tétlen szemlélői a nemzeti filmgyártásnak, hanem motorjai. Vigyázó szemünk érdemes Párizsra vetnünk.Úgy tűnik, nincs ember az ágas-bogas francia mozgókép-szakmában, ... tovább
filmhu/magazin Róka Zsuzsa 2003. április 26., szombat
12.

A nyerő Négyes

A brit film reneszánsza részben a Channel 4 tévétársaságnak köszönhető. Évente húsz filmet finanszíroznak. A kinevezett új vezető Paul Webster személye a Négyes Csatorna filmprodukciójának teljes átszervezését ... tovább
filmhu/magazin R. Hahn Veronika 2003. április 26., szombat
13.

Galivúd

Az orosz filmtörvény körüli viták a rossz emlékű, ám nélkülözhetetlen érdekérvényesítő szervezet, a Goszkino körül zajlanak. Az orosz filmesek rendkívüli helyzetben élték át az elmúlt évet. Ahogy az már ... tovább
filmhu/magazin Alekszandr Trosin 2003. április 26., szombat
14.

Tax free

Mióta adómentes, Írországban a filmcsinálás nemzeti sport. Az elmúlt év kiemelkedően sikeres, sőt minden precedenst nélkülözően eredményes volt az ír filmgyártás szempontjából. Rekord mennyiségű, kilenc ... tovább
filmhu/magazin R. Hahn Veronika 2003. április 26., szombat
15.

Új idők új dalnokai

Ananova hálózati lény: az információs kor gyermeke, homo sapiens teremtette homo digitalis. 2000 április 19-én munkába lépett az első virtuális tévé-bemondónő, a PA Újmédia hírügynökség zöldes hajú Ananovája. ... tovább
filmhu/magazin Kömlődi Ferenc 2003. május 30., péntek
16.

A selejt bosszúja

Az Utópia nem vész el, csak átalakul. Boldog korokban nem írnak utópiákat. Csak az elégedetlenek álmodoznak, csak a boldogtalanoknak vannak rémálmaik. A jövő zenéjét tizenkét ujjra írták. Belehallgathatunk ... tovább
filmhu/magazin Schubert Gusztáv 2003. május 30., péntek
17.

Greta Garbo overdrive

A virtuális poligon-sztárok ideje lejárt. Itt az ideje, hogy átadják helyüket az „igaziak” digitális másának. Az idősebb – negyvenes-ötvenes éveit taposó – generáció talán még emlékszik a számítógépes ... tovább
filmhu/magazin Herpai Gergely 2003. május 30., péntek
18.

Testgubó és szuperegó

A számítógépes játékok és az Internet ihlette filmek hősei maguk sem tudják: reális vagy digitális világban küzdenek. Könnyen elképzelhető, hogy a XXI. század második felének pszichiátriája a skizofrénia ... tovább
filmhu/magazin Beregi Tamás 2003. május 30., péntek
19.

Treatment és szinopszis

A forgatókönyvíró szakmát egyik talán leginkább megosztó kérdés, hogy milyen a jó treatment. Milyen hosszúnak kell lennie, mit tartalmaz pontosan, nem utolsósorban pedig mire való? Egyértelmű választ meg ... tovább
filmhu/magazin Krigler Gábor 2004. július 16., péntek
20.
kép

Halálos expozíció

„Használd az expozíciót munícióként” – szól a bölcs tanács forgatókönyvíróknak. Mondani persze könnyű – nagyon sok filmben akadozik a cselekmény és a történetmesélés ritmusa a rosszul elhelyezett és kivitelezett, ... tovább
filmhu/magazin Krigler Gábor 2005. január 14., péntek
1-20  /  102

nka emblema 2012