sex hikaye

Titanic: adatok tükrében

A tavalyi utasok

2009. március 23. - filmhu
Titanic: adatok tükrében
A Titanic szervezői nem maguknak csinálják a fesztivált. Ez abból is kitűnik, hogy tavaly készítettek egy felmérést a Titanic közönségének körében, amelyből kiderül, milyen nemű, korú, iskolai végzettségű, nemzetiségű emberek látogatják a fesztivált, hány filmet néznek meg, mennyi pénzt költenek és mennyire elégedettek a felhozatallal. A szervezők odaadták nekünk a felmérést, mi pedig közzétesszük!

A Titanic Filmfesztivál önkéntesei a látogatók között végeztek egy felmérést a tavalyi évben. A fesztivál alatt összesen 262 darab hasznos kérdőívet gyűjtöttek be, amelyekből kiderült, kik látogatják a Titanicot, és mik a szokásaik. A kérdőív a szakma és a sajtó körére nem terjedt ki, a szervezők azokra voltak kíváncsiak, akik 'önszántukból' váltanak jegyet a fesztiválra. Bár a felmérés hivatalosan nem számít reprezentatívnak, az adatok összegzője szerint valós vagy megközelítőleg valós képet ad a fesztivál közönségéről.   

Fotó az Uránia tavalyi közönségéről (nem reprezentatív)

A vizsgálat alapján elmondható, hogy az átlagos Titanicozó egyedül vagy párban él egy háztartásban, húszas éveinek második felében jár, egyetemi végzettséggel rendelkezik vagy felsőfokú tanulmányokat folytat, másodszor járt a fesztiválon a tavalyi évben, amiről a programfüzetből és ismerőseitől hallott, 3 napot tölt a fesztiválon és körülbelül 4-5 filmet néz meg. A fesztivál alatt 3575 forintot költ mozijegyre, 1261 forintot étkezésre (a megszokott összeg felett). A megkérdezettek közel 70-százaléka volt budapesti, de évről-évre növekszik a vidékiek és külföldiek aránya.

A 15. Titanic Filmfesztiválon készített felmérés részletei itt olvashatóak!






nka emblema 2012