sex hikaye

Szerelemtől sújtva

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2003. február 1. szombat, 19:32

rendezés  


egy oldalon
6-1  /  6


 
2003. február 22. szombat, 23:38 6. | filmhu
Olyan ez a film, mint egy IKEA katalógus. Műmájer hangulatokból építkezik és olyan atmoszférákat teremt, amiknek emberi viselkedésekhez, viszonyokhoz nincs közük. Ha jól láttam, a nagyszerű Hídember forgatókönyvírója és a kíváló Kalózok, Rosszfiúk szerzője alkotta a scriptet. Az egész klausztrofób koncepció felborul egyébként, hiszen háromszor is látjuk Máté Gábort a lakásban és egyébként sincs semmi funkciója ennek a mesterséges magánynak. A lány úgy él, mint hiper-szuper intellektuell világpolgár. Az őt körülvevő világ abszolút mellélövés, a karakterből nem következik. A befejezés egyszerűen ostoba. A lány, ki éppen eldobni készül magától fiatal életét, még megszervez egy gyilkosságra utaló konstrukciót, s csak ezután végzi be. Hideg fejjel, okosan kiszámítva mindent. Emberismeretből elégtelen, külalak giccs. Rossz, fiúk. 
 
2003. február 21. péntek, 22:46 5. | filmhu

Sas érti a nőket? Mi ez a meghatározás? Ki ért a nőkhöz? Kovács Patríciában állítólag több van, mint ami ebben a filmben látszik. Ebben szegénynek nem igazán sikerült bebizonyítania, hogy mit tud. A filmben van ötlet és működhetne, is, ha nem rontották volna el: a  a B Movie hangeffektekkel, az állandóan csörgő telefonokkal, a folyamatos tangóharmónikázással vagyis a sok zajjal, ami "tökéletesen" tönkrevágja mindazt ami érték benne.

Igen a legpontosabb kritika tényleg Stöhr tollából jelent meg.

 
2003. február 11. kedd, 16:01 4. | filmhu
Én is. Sasnak értieni kell a nőket, ha ebből a brilliáns Patriciából kihozta, ami a vásznon látszik, nem gondoljátok? Lehet, hogy az akcióhoz nem ért, meg a pophoz se, de a csajokat keni, vágja.
 
2003. február 3. hétfő, 00:34 3. | filmhu
Vitatkoznék az előttem szólóval. Sas Tamás nem rossz... operatőr. De ennyi! Köze nincs a rendezéshez! Ki a fasz nyomatja azután a szánalmas Rosszfiúk után? Abban a filmben még a tehetséges színészek is statisztákként hatottak! Az volt az igazi példája annak, hogy hogyan tudja tönkretenni egy tehetségtelen "rendező" a színészi munkát is!!!!!!!!!!!!!!
 
2003. február 2. vasárnap, 15:11 2. | filmhu
Ez a film egy ötvenes öregedő perverz pasas (Sas Tamás) agyában született meg. Sas Tamás rendezőileg és operatőrileg (ld. Boldog születésnapot) is enyhén szólva gyenge, nem csodálom, hogy senki nem akar vele dolgozni (valószínűleg nem azért, mert félnek tőle). Sajnálom Kovács Patríciát, hogy elsőként egy ilyen torz agy képzelgésében kellett részt vennie, talán más is felfedezi majd. A kritikusnak pedig nem kell óvatosnak lennie, nyugodtan leírhatja, hogy egy etikátlan, szemét és elképesztően hazug képet festett a rendező egy nőről. Sas Tamásnak soha többet nem szabadna rendeznie.
 
2003. február 1. szombat, 19:32 1. | filmhu
Kováts (Kovács?) Patricia tehetségének dícséretében egyetértek, legfeljebb Fullajtár Andreás hangja mesterkélt kicsit, mintha amerikai filmet szinkronizálna. Nagy tehetség, de a film "mache", a masinéria, a kiagyaltság működik csupán, és a véres horrorba csúsztatása még rémesebb. Kisiklott a mache-vonat. Stöhr Loránt És-beli dorgálásval értek egyet.

nka emblema 2012