sex hikaye

A Sacra Coronarol mer nincs szo?

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2001. április 25. szerda, 11:40

rendezés  


egy oldalon
36-17  /  36


 
2001. június 12. kedd, 09:45 36. | filmhu
Ennek a forumnak eddig ez a topik a mélypontja. Mi lenne, ha érdemben és értelmes dolgokról lenne szó? Ha az operatőrről, akkor arról, ha a magyar történelmi film felélesztéséről, akkor arról, ha meg erről a nagyszabású rendezőről, akkor meg arról...
 
2001. június 11. hétfő, 13:32 35. | filmhu
Kedves pébé!
Te vagy buta, vagy vak vagy!
gogo

 
2001. június 10. vasárnap, 16:47 34. | filmhu
nem értesz hozzá, de szád at nagy
 
2001. június 1. péntek, 18:24 33. | filmhu
borisz1 megfáradt üzenetére (2001. 05. 18. 07:43) volna megjegyzésem, a témához való közelítés szellemében...
Szerintem Novák Emil nem tett le semmi nagyot, végig az volt a benyomásom, hogy kliséket látok, megfilmesitett tankönyvet. Ezt tarthatjuk korrektnek, de semiképpen sem kiemelkedô operatôri teljesítménynek. És ez így még kevesebb...
 
2001. május 23. szerda, 15:09 32. | filmhu
Az ifjutorok ahol tud, segit!
Az ifjutorok fel sem veszi a heccelok allitasait!
Az ifjutorok nem volt itthon, ezert csak kesve tudta meg, hogy tamadtak!
Az ifjutorok nem koltozik Izraelbe, ugy gondolja, hogy itt valtja meg a vilagot, es akkor jo lesz a tamadoinak is, akarjak-e vagy sem!
Az ifjutorok patetikus :DD

Muezzin, az ifjutorok
 
2001. május 23. szerda, 10:11 31. | filmhu
Innen kimoderáltuk egy hozzászólást amely megengedhetetlen hangnemet használt a fórumon, és az írója még kérésünkre sem finomította a mondandóját.
 
2001. május 23. szerda, 09:35 30. | filmhu
Szerintem inkább terelgessük visszafele a témát. Az már régen rossz, ha itt is politizálni kezdünk. Szóval:hol a lelkesedés? Anno Hollywoodban, amit ma annyire szeretünk utálni, csupa toprongyos kezdte meg a működését. És igazán odaadóan feküdtek a vonat elé. Élesben! Ma ki feküdne oda? Szerintem a hozzáállással van a baj. Tényleg sokkal kényelmesebb mindent technikával pótoni. Végülis az is egy művészet.
 
2001. május 21. hétfő, 12:56 29. | filmhu
hogyhogy ki szervezi???

osztályfőnök-> igazgató-> osztályvezetőhelyettes-> főosztályvezető-> államtitkár-> miniszter-> miniszterelnök.
 
2001. május 21. hétfő, 09:57 28. | filmhu
A válasz helytelen, csodák márpediglen nincsenek, ebben a szabadgyökű országban muszáj rendet rakni, folyamatosan tesztelni kell a kereteket, és nem lehet birkamód, apatikusan legyintgetni... Tudok olyan filmrendezőről, aki most is forgat másfél millából -- persze ez a gyártási költség csupán --, tudok olyanról, aki leporolta a VHS-ét és beüzemelte az S8-sát... Akármennyire szertetartóak a filmesek, most mintha létezne valamiféle konszenzus közöttük, hogy nem engednek, egy istennek se, pláne ennyi önjelölt filmpolitikusnak. És akkor itt ebben a felállásban mindenkinek meg kell találnia a helyét és a szerepét...
Ez a mi országunk, ez a mi filmgyártásunk, na csak azért!
Ja, mesélte egy 13 éves nagylány, hogy mennyire kibukott, mert iskolai kötelezőként megnézették velük a csuromvér Sacrát... Emlékszünk még, hogy csinált csillagászati nézőszámot a Honfoglalás, ugye. Bevagonírozott ovodások százezrei, ésatöbbi, túlzás, de nem annyira... Ki szervezi ezeket???
 
2001. május 20. vasárnap, 18:33 27. | filmhu
Jól látod Bonjovi! Pályakezdőként ha teheted, bizony elő azzal az útlevéllel! Ha középgenerációs, vagy öreg (ám kreatív) oroszlán vagy, marad a törleszkedés (inkább az NÖKM-hez, mint az MTV-hez), vagy a dagonya. Vagy a csoda.
 
2001. május 18. péntek, 10:13 26. | filmhu
Ahogy lököd. De és csak: mi következik akkor ebből most? Ha fiatal vagy és pályakezdő. Ha nemzetközi sikereket is elért középgenerációs? Ha már megetted szakmai kenyered javád, mégis van még benned egz-két filmnyi ötlet? Low budget? Kooprodukció? Törleszkedés az NKÖM-ben? Az MTV-ben? Le kell porolni az útlevelet? Hm...?
 
2001. május 18. péntek, 06:43 25. | filmhu
Az, hogy a magyar filmgyártás pénzhiánnyal küzködne, nem éppen pontos megfogalmazás. Sokkal inkább érezteti hatását a sajátos pénzelosztás. Egy-két preferált alkotó csillagászati összegeket vesz magához a keretből - a végeredményt láthatjuk a Sacra Corona és az RTL-es sorozatok, vetélkedők képében - a többiek pedig megmaradnak az ötlet szintjén, mert hacsak nincs "hátszelük" esélyük sincs arra, hogy tovább jussanak. Ha mégis elkészül egy film, vagy műsor, a keserves spórolás és a filmesek apátiája megteszi a magáét. Hogy mire támaszkodjunk? Amíg ez politikai és nem filmszakmai kérdés, addig erről nincs értelme beszélni. A Sacra Corona olyan, amilyen - megkapta már a maga kritikáit - Novák Emil operatőr nagyot tett le benne. Ez azonban kevés...
 
2001. május 13. vasárnap, 11:57 24. | filmhu
Üdvözlöm a fórum résztvevőit!
Úgy veszem észre, hogy ez a topik már inkább az "általában vett" magyar filmről szól és persze arról az állításról, hogy mennyire színvonaltalan, vagy éppen nem az a magyar filmgyártás. Hadd fűzzek ehhez néhány gondolatot:Magyarországon irtózatosan kevés film készül, - akár még a németekkel is összehasonlítva - s ennek egyetlen oka van: a pénzhiány. Nincsenek úgymond "nagy", nemzetközinek szánt produkciók, csak olyan alkalmasint majmolásai a nyugati kultúrában már alapvető műfajnak számító akciófilmnek, mint az "Első generáció", amely azért annyira borzalmas, mert oly nagyon amerikai akar lenni, meg akarja tartani a műfaj kereteit, de ezenközben igyekszik valami magyar sajátosságot is vinni a dologba. Ebből a szörnyszülöttből jött létre, amit az RTL - en láthatunk. De: mivel a magyar színészeknek kevés alkalmuk van "igazi" filmes produkciókban szerepelni, ezért nincs is olyan tapasztalatuk, mint akár német kollégáiknak. Ezért nem érthetek egyet azzal a felszólalóval, aki a magyar színészek modorosságát hozta fel példának, ami - idézem - a "színházat is tönkretette". Persze minden attól függ, ki mit ért modorosság alatt. Az "Üvoltő szelek" 1939 - es forgatása idején, a világ "legjobb színészének" titulált Laurence Olivier amerikai karrierje majdnem kútba esett, s csakis azért, mert - nem lévén filmes tapasztalata - úgy akart játszani, mint a színházban. Később úgy fogalmazta meg ezzel kapcsolatos tapasztalatait, hogy az a játékstílus, ami a színházban osztatlan sikert vált ki, a filmvásznon groteszknek hat és gúnyos röhögés a díja.
Azzal az állítással viszont egyet lehet érteni, hogy a magyar film jelene és jövője szempontjából irreleváns, hogy mi volt a régi "dicső" múltban. De akkor hogyan tovább? Úgy értem: honnan veszünk példát a szó szoros értelmében? Ha nincs előttünk (illetve mögöttünk) egyfajta hagyomány, akkor mire támaszkodunk? Majmoljuk az amerikai filmművészetet, vagy inkább filmkultúrát? Ha így van, akkor meg kellene gondolnunk, hogy 1. ők ezt jobban csinálják és 2. ők már egy bejáratot hagyományra építkeznek, amitől el lehet térni, lehet vele vitatkozni, de amit mindenki mértékadónak tekint.
 
2001. május 12. szombat, 22:50 23. | filmhu
az, hogy "100" eve milyen volt a magyar film, meg azt hiszem irrelevans a jelen (es a jovo) szempontjabol...
 
2001. május 12. szombat, 22:48 22. | filmhu
muezzin dead acid üzenete 2001. 05. 10. 19:39


altalanositok! Altalaban nincsenek jo magyar szineszek. a szinhazi szakma valsagban - ertsd szarban - van, mar vagy jo harom eve nem rukkoltak ki nezheto produkcioval. a filmekben pedig hozzak azt a hihetetlen modorossagot, ami a szinhazat is tonkretette. Ez alol legfeljebb nehany fiatal es amator kivetel - pl jo volt a feleseget alakito no a feri es az edes eletben. Ugyanaban a szemledijat kapo hollosi egy rakas sz@r!
mert nem lehet vegre azonosulni egy szereppel, mert erezni minden mondat mogul, hogy egy szineszt latunk? amig ez igy marad, addig szar is lesz a magyar szinjatszas. Ehez persze eloszor a foiskolan kene rendet teremteni - persze nem arra gondolok, hogy oda is nevezzenek ki egy fideszes focsinovnyikot.

 
2001. május 12. szombat, 19:04 21. | filmhu
Én nem vitatkoztam veled! :)
Miért nem indokolod inkább meg az állításodat?
 
2001. május 12. szombat, 16:27 20. | filmhu
ha a 6:3 jo film, akkor nincs mirol vitatkoznunk...
 
2001. május 12. szombat, 16:04 19. | filmhu
Sziasztok! Még hogy nincs jó magyar film? És nincsenek jó magyar színészek? Kedves muezzin dead! Szerintem akkor te nem vagy tisztába a fogalmakkal!!! Vagy az is lehet, hogy te leragadtál a Barátok közt-nél? (esetleg az Első generációnál?) Mert azok tényleg gázok! Nem tudom láttad e az Indul a bakterház-at, az Országalmát, Csapd le csacsit, A Legényanya-t, Egészséges erotika-t vagy a Falfúrót? És még sorolhatám... Mert ha nem ideje lenne bepótolnod!!! Az elmúlt 3 év terméséből pedig, a 6:3, AVAGY JÁTSZD ÚJRA TUTTI-t, Nekem lámpást adott kezembe az Úr Pesten? Itt is tudnék még filmeket sorolni! Abban egyetértünk, hogy az előbb felsorolt filmeket nem lehet felülmúlni. De az nem igaz, hogy mostanság nincsenek jó magyar filmek, és magyar színészek!!!
Amúgy a Sacra Corona-t még én sem láttam, de az biztos, hogy értékelem (mint ahogy Edina is írta) a fiatal színészek igyekezetét.
 
2001. május 10. csütörtök, 18:39 18. | filmhu
altalanositok! Altalaban nincsenek jo magyar szineszek. a szinhazi szakma valsagban - ertsd szarban - van, mar vagy jo harom eve nem rukkoltak ki nezheto produkcioval. a filmekben pedig hozzak azt a hihetetlen modorossagot, ami a szinhazat is tonkretette. Ez alol legfeljebb nehany fiatal es amator kivetel - pl jo volt a feleseget alakito no a feri es az edes eletben. Ugyanaban a szemledijat kapo hollosi egy rakas sz@r!
mert nem lehet vegre azonosulni egy szereppel, mert erezni minden mondat mogul, hogy egy szineszt latunk? amig ez igy marad, addig szar is lesz a magyar szinjatszas. Ehez persze eloszor a foiskolan kene rendet teremteni - persze nem arra gondolok, hogy oda is nevezzenek ki egy fideszes focsinovnyikot.
 
2001. május 10. csütörtök, 13:32 17. | filmhu
azért az a kijelentés, hogy nincsenek jó magyar szinészek, az kissé erős. legfeljebb ebben a filmben nincsenek jó szinészek (ami nem is biztos), de ne általánositasunk.
36-17  /  36

nka emblema 2012