Két díjat nyert az Operaház imázsfilmje
Fekete és Ezüst Delfin-díjakat ítéltek oda
A vállalati filmek cannes-i fesztiválján a legjobb zenéért járó Fekete Delfin-díjat nyerte el az Operaház Ahol kinyílik a világ című imázsfilmje. Az alkotásnak a legjobb imázsfilm kategóriájában az Ezüst Delfin-díjat ítélték oda.
A díjakat Ókovács Szilveszter főigazgató, Turkovics Monika marketing- és kommunikációs igazgató, Gulya Róbert zeneszerző, Gács Tamás rendező és Végh Endre kreatív igazgató vette át csütörtök este - közölte az Operaház pénteken.
A Cannes Corporate Media & TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyére 725 pályázat érkezett be szerte a világból, közülük 141 kapta meg az Arany, az Ezüst, illetve a Fekete Delfin-díjat a 36 kategória valamelyikében. (Az Arany és az Ezüst Delfin-díj minden kategóriában kiosztható, a Fekete Delfin-díjat csak bizonyos kategóriákban ítélik oda.)
Az ötödször megrendezett fesztiválon a világ kiemelkedő vállalati filmjeit, online és televíziós dokumentumfilmjei versengenek. A filmes, marketing- és kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri 36 tagú, tagja többek közt a digitális tartalomgyártással 30 éve foglalkozó Peter Beck, a Svájci Filmszövetség elnöke, Zbigniew Zmudzki, a Peter and the Wolf című Oscar-díjas animációs rövidfilm producere és Michael Kögler, televíziós tartalomgyártással foglalkozó Emmy-díjas szakember.
A fesztivál honlapja szerint a turisztikai filmek kategóriájában Ezüst Delfin-díjat nyert el a Magyar Turizmus Zrt. Think Hungary - More than Expected (Magyarország – több, mint amit várt) című országimázsfilmje. A vállalati filmek fesztiváljának idei, Fehér Delfin-szobrocskával járó Nagydíjával a Suva svájci biztosítótársaság Az élethez bátorság kell című produkcióját jutalmazták.
(Forrás: MTI)