Christus Maximus
Szinopszis
Szigorúan csak szellemi nagykorúaknak ajánlott teleshop-rémálom. Műfaját tekintve vallási marketing-groteszk, formailag áldokumentumfilm, mely egyaránt képes kiváltani a közönség harsányan felcsattanó kacaját, bornírt megbotránkozását, de akár értő együttgondolkodását is. A tv-shop műfaji sajátosságait szem előtt tartva forgatott film nem csak a direkt marketing hétköznapi hazugság-gyakorlatára irányítja rá a figyelmet, de a nonkomformista karrier- és businessegyházak televíziós nyomulását is leleplezi. A fogyasztási lázba hajszolt ember és a termékké aljasított isten találkozik itt egy groteszk megváltástan keretében. A keresztény egyházak Mennyországgal kapcsolatos igéreteit a modern marketing gyakorlata egy-egy termékre alkalmazva árúsítja ki a reklámspotokban újra meg újra. Az alkotók itt az ?ilyen volt - ilyen lett? hírdetési módszerét vezetik vissza annak gyökereihez, amikor még mindazt a megváltást, amit ma ezerféle termék igér, az ember egyedül Krisztustól várta. A Christus Maximus című film tehát egyidejűleg kritikus a média, a marketing, az egyházak és a társadalom iránt.
Ha szeretnéd, hogy Te, a Céged vagy a Filmed megjelenjen a HMDb adatbázisában, ill. a filminhungary-n, akkor lépj kapcsolatba velünk: info@forum.film.hu
Ha hibát vagy szerzői jogokat sértő tartalmat találtál, írj nekünk!