sex hikaye

Kész cirkusz

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2005. február 7. hétfő, 19:39

rendezés  


egy oldalon
27-8  /  27


 
2005. szeptember 30. péntek, 15:30 27. | torolt felhasznalo
Hát igen, de ha meg kommerszt csinál az ember, akkor annyira legalább jónak kéne lennie, hogy meg is nézzék.
 
előzmény: vicc #26
 
 
2005. szeptember 29. csütörtök, 14:00 26. | vicc
Érdekes amit írsz.
De szerintem nem az önmegvalósítás volt a cél a Zsombornál, hanem volt egy VICC:)-es ötlet és megvalósította.
És hallottam vele egy beszélgetést, ahol azt mondta nem nagyon örül, ha a Ravasz....stb-hez hasonlítják a filmet, mert ez tiőikus magyar sztori.
Ezen felbuzdulva, egy teljesen más típusú filmet készít majd, hallottam ugyanecsak ebben az intejúban.

ui. Azért a Kontrollnak nagyobb felhajtása volt...
 
előzmény: torolt felhasznalo #25
 
 
2005. szeptember 29. csütörtök, 13:01 25. | torolt felhasznalo
Szerintem a Tesó jobb volt, de az tényleg talány, hogy miért csak 5000 néző kíváncsi rá (én 20-30 ezret tippeltem). Az én elméletem:
- az Argó ellőtte a puskaport még ha egy időben is forgatták őket, az kijött előbb, lekaszálta a zsánert itthon stb.
- kevés reklám, de azért emlékezzünk a Kontroll reklámjára, ami ugyan nagyobb volt, de attól sem zengett a város és mégis...
- és itt jön be a szájhagyomány, ami akkor turbózza meg egy film nézettségét, ha a film nem csak egy film, hanem egy JELENSÉG IS, amit meg KELL NÉZNED, HOGY KÉPBEN LÉGY. Itt hozta a legkevesebbet a Kész cirkusz és itt hozott pl. sokat a Moszkva Tér, mi pedig felveti az
- érintettség kérdését: a Kész cirkusz lakótelepi burleszkje (amiben nem gondolom, hogy volt emocionális töltés) semmiképpen nem érinti úgy meg az embert, mint a rendszerváltás környéki jól elkapott sztori

Szóval ha mindezt figyelembe vesszük, mindkét előzőleg említett film kudarca valahol érthető.

Kérdés, hogy anno Nimród úgy vágott-e neki, hogy márpedig én egy magyar (teszemazt) David Fincher filmet akarok rendezni vagy úgy, hogy egy olyan filmet akarok csinálni, amiben lehet nézőpotenciál, de egyébként egy olyan film, amiben hiszek.

A Kész cirkusznál vajon az volt-e a készítése célja, hogy nézőt generáljon vagy hogy "önmegvalósítson"?
 
előzmény: vicc #24
 
 
2005. szeptember 29. csütörtök, 11:35 24. | vicc
Ez nagyon szomorú...Komolyan.
Annyira nem rossz film a Cirkusz, hogy csak ennyi nézőt vonzzon. 5000....
Hiányzik a promóció. Az kevés, hogy haveri alapon behívják a fix tv-be a Zsombort...és néhány ragasztott plakát.
Ami viszont nekem személy szerint nagyon tetszett, nemtom, hogy még van-e....a Pesti estben, oldalanként változott a promóciós kép. Ötleles volt, és jó helyen is volt elhelyezve.
De gondolom azon kívül, hogy a Durst "jól járt" a filmből és a Zsomborék is gyakrolohattak, több nincs ebben. Sajnos.
Pedog mint említettem: jobb film mint a Tesó.
 
előzmény: filmhu #23
 
 
2005. szeptember 29. csütörtök, 00:03 23. | filmhu
ha egy magyar komédia csak 5ezer nézőt csinál az első két héten, akkor komoly gáz van... a kefe meg befarol 8ezernél 3 hét után... persze lehet mindezt a forgalmazóra varrni, de asszem itt valami más a baj... jövőre bezárnak a mozik? vagy mi lesz? a dvd kinyírta? mondjatok okosat!
 
2005. szeptember 27. kedd, 21:25 22. | torolt felhasznalo
egyébként meg egy ilyen gyengécske sztorit megirva, hogy is van az, hogy Lovas Balázs a Film fejben pályázat egyik kurátora... bár a magam részéről a forgatókönyvíró iskolát is erősnek tartottam, de a döntnöki szék végkép felháborító. szerintem.
 
2005. szeptember 26. hétfő, 18:43 21. | torolt felhasznalo
Szept 15-26 között 5300 néző egy dedikált közönségfilmen

http://www.odeon.hu/boxoffice.phtml
 
2005. szeptember 23. péntek, 18:33 20. | torolt felhasznalo
szerintem egy 75 perces, félelmetesen feszített tempójúm minimum 12 beszélő szereplővel és 4 történetszállal operáló filmnél iszonyatosan szánalmas ha a fő poén az, hogy Scherer Péter nem talál WC papírt. perceken át.
 
2005. szeptember 21. szerda, 18:38 19. | vicc
te beteg vagy..frankón.
 
előzmény: torolt felhasznalo #18
 
 
2005. szeptember 21. szerda, 15:37 18. | torolt felhasznalo
Evetke13 hozzászólását a filmhu moderálási elvei miatt töröltük.
További jó fórumozás!

Üdv:
filmhu

Köszönöm, várható volt, mert nem birjátok a kritikát...pláne azt hogy minden a kanapén dől el, persze hogy nincs egy normális színésznő, vagy énekesnő mint sztár!!!Ahogy egy jó film sincs.
Viszont a moderátornak, vagy rendszergazdának üzenem, elkésett...akikkel kellett fel tudtam venni a kapcsolatot, vagyis fel vették velem, ugyhogy elkéztetek, ejnye bejnye...lustaságok...késő!!!
Fájdalmas néktek, de igazat adnak nekem.
Engem meg aztán törölhettek, az informatikában dolgozom, millió helyre felteszem a véleményem, ugy hogy le sem teszik, ha akarom csinálok ennek egy külön oldalt, ahol én nem fogom senki hozzászólását letörölni, de azt is megtehetem, hogy megirom egy magazinba.
szóval: hahaha
 
2005. szeptember 21. szerda, 01:19 17. | torolt felhasznalo
Ja, és kösz a választ.
 
előzmény: filmhukult #13
 
 
2005. szeptember 21. szerda, 01:17 16. | torolt felhasznalo
Tényleg nem akarok rosszindulatú lenni, de nekem ebből a válaszodból is az jön le, hogy te nagyon szeretnéd, ha a Kész Cirkusz jó film lenne, mert szimpatikusnak tartod a készítőit és követendőnek a céljaikat, ezért a rózsaszín szemüvegedet felvéve, megelőlegezed nekik a bizalmat, különben miért beszélnél alkotói intencióról és kitűzött célról, amik ugye filmen kívüli szempontok.

Dyga es Lovas valóban úgy viselkednek,"mintha a filmkeszites egy elsajatithato szakma lenne", és jól is teszik, Lovas például oktat is, ami szintén nagyon helyes, csak ettől még nem lesznek tehetségesebbek. Elhiszem, hogy díjazod, amit csinálnak, hiszen (egyelőre) kevesen követik a példájukat, de olyan ez, mint amikor a magyar válogatottat dicsérjük az 'akarásáért': olyasminek tapsolunk, ami máshol a minumum, a kiindulási alap.

Ja, és eszemben sincs a KC-t egy 'művészfilmhez' vagy akárcsak egy Sabu filmhez vagy a Blöffhöz viszonyítani, mert nem ezekhez képest, hanem saját magához képest nem működik. Nem hiszem például, hogy a közönség daccból és szándékos rosszindulatból volt síri csendben a vetítés nagy része alatt. (Bizonyára rosszkor voltam, rossz helyen.)

Azért örülök, hogy kiderült, 100%-ig az őszinte véleményedet írtad, bár kiváncsi lennék, hogy oldottad volna meg a feladatot, ha nem tetszett volna a film. (smile)

félig off: Ha már Miike. Ő sem arról híres, hogy a hagyományos értelemben vett eredetiséget fő értékként tisztelné. Egy fél órája fejeztem be épp a Gozu-t, ami ugye bevallottan egy Lynch ihlette mű (ráadásul saját magátol is 'idéz', már ami az anyatejes motívumot illeti), mégis tökéletesen működik a saját univerzumán belül. Szóval nem az a baj, ha valaki egy un. wannabe, hanem, ha béna wannabe.
 
előzmény: filmhukult #13
 
 
2005. szeptember 20. kedd, 21:35 15. | torolt felhasznalo
Nekem nem tetszett. Egyébként érdekes, hogy fontos filmnek nevezitek, én csak arra emlékszem, hogy nagyon vontatott és unalmas. Hol lehet elolvasni a cikket, ami egyikőtök szerint fizetett volt, az írója szerint meg szívből jövő vélemény?
 
2005. szeptember 20. kedd, 21:31 14. | torolt felhasznalo
Megkockáztatom hogy a film -a maga műfajában- profi munka. A (minimál)történetből a maximum lett kihozva(vágás, rendezés, karakterek,cselekményvezetés, bonyolítás). Az már az Én problémám hogy számomra az ilyen filmek teljesen érdektelenek, ebből kifolyólag ugy "szaladt át" rajtam a film, mint a nyári melegben a szalmonellás eperkrémleves...
Ennél többet nem tudok írni...
 
2005. szeptember 20. kedd, 16:56 13. | filmhukult
kedves balkanendre,
a cikk aljan feltuntetett kis doltbetus resz (ti. h LB filmhu szerkeszto) konnyen azt a benyomast keltheti, hogy a cerkam emiatt emelkedett dicsero magassagokba, pedig nem.

A cikk allitasait tovabbra is vallalom, a dicsero szavakat pedig probaltam ala is tamasztani a filmbol vett peldakkal.

Sokan utaljak a Kesz Cirkuszt, szivuk joga, en viszont szeretem, ezmeg az en jogom. Szerintem a filmrol a forumon (es a kritikakban) elhangzo negativ megjegyzesek kozul jonehany aranytevesztesbol fakad: a Kesz cirkuszt - es barmely filmet - siman szet lehet szedni pl szakmai ervek alapjan, ha olyat kersz szamon rajta, amit folosleges (pl a Karhozat dialogjai benak, semmi kozuk az elobeszed hitelessegehez, a Macskafogobol meg a tortenelmi huseg hianyzik, de nagyon).

H miert tartom fontos filmnek a Kesz cirkuszt, az benne van a cikkben - az alkotoi intenciohoz es a kituzott celhoz kepest pedig a hibakat nem tartom annyira botranyosnak (igen, minden helyzet le van nyulva, igen, szakmai hibak is akadnak: mutass nekem egy helyet Mo.-n, ahol meg lehet tanulni, hogyan kell pl zsanerfilmet kesziteni;)

Orulok h a Miike-cikkem tetszett: a csavo filmjeit egyebirant a mainstream kritika ugy szokta szetszedni - mar ha irnak rola -, hogy orom nezni (nem H).

Dyga es Lovas filmjeit en azert birom kulonoskepp, mert legalabb megprobalnak ugy viselkedni, mintha a filmkeszites egy elsajatithato szakma lenne, es nem a magasbol elintezett predesztinacio eredmenye, vagy epp a lelki onania jatszoterepe.

az h te kiutest kapsz a KC-tol, Ok, de ne vard el, h mindenki mas is viszkessen tole:)

elismero szavaid koszonom, udv
kubiszyn viktor
 
előzmény: torolt felhasznalo #11
 
 
2005. szeptember 19. hétfő, 19:55 12. | torolt felhasznalo
Szept 15-18 között 2300 néző

http://www.odeon.hu/boxoffice.phtml
 
2005. szeptember 19. hétfő, 19:14 11. | torolt felhasznalo
Ja, és a dologban az a legszomorúbb, hogy a különben tehetséges Kubiszyn V. ilyen könnyen lefeküdt.

"egydimenziós karakter mögött felvillanak az archetipikus mélységek."

Muszáj ezt Viktor? Oké, meggyőztél minket, látjuk, hogy gyakorlatilag bármiről össze tudsz dobni 7-8 ezer karaktert, de miért nem maradsz az igazi, odab***ós filmeknél. Olvastam a Miike portrédat a Filmvilágban, annál lejjebb nem illene adnod.
 
2005. szeptember 19. hétfő, 19:02 10. | torolt felhasznalo
A film sajnos nagyon gyenge, nincs joguk az alkotóknak megsértődniük, ha teszem azt, a 'Le a fejjel!' emlegetik egy napon.

Az ócska poénokról, rossz világításról már volt szó (biztos direkt akart trash-nak kinézni a film, muhaha) de ne felejtsük el a béna vágást sem.

Ónódi művésznő megy az autójával, közben Scherer Péterrel beszél telefonon. A jelenet minimum 3 perces, ez alatt, bár érzékeltetve van, hogy Ónódi gyorsan megy (hiszen siet a táskához) egyszer sem látni a közeliken (az arcán és a felső testén) kívül mást. Nemhogy az utat nem látjuk, még az autót sem, legalább egyszer kívülről. Mintha egy amatőr filmet néznénk Felsőmocsarasról a nyolcvanas évek elejéről. Dilettáns, béna, nevetséges rendezés és vágás.

Kedves Dyga Zs.! Három dolgot véss jól az eszedbe (egy új forgatókönyvíró keresésén túl): ritmus, ritmus, ritmus, így kb. 30-40 év múlva akár még egy közepes rendező is lehet belőled.

Mazohistáknak ajánlanám még a Tempót, Dyga rövidfilmjét, esküszöm annyira campy és béna, hogy azt tanítani kéne.
 
2005. szeptember 19. hétfő, 12:58 9. | torolt felhasznalo
Evetke13 hozzászólását a filmhu moderálási elvei miatt töröltük.
További jó fórumozás!

Üdv:
filmhu
 
2005. szeptember 16. péntek, 12:28 8. | BG
Egyszerűen nem értem, hogy honnan jön ez a lowboy-féle sötétség. Sajnálom.
 
előzmény: torolt felhasznalo #4
 
27-8  /  27

nka emblema 2012