sex hikaye

Kérdezd a Fehér tenyér alkotóit: Hajdu Szabolcs és Miklós

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2006. február 1. szerda, 14:32

rendezés  


egy oldalon
14-1  /  34


 
2006. február 6. hétfő, 16:14 14. | hundor
Uldi! Honnan a neved?
 
2006. február 6. hétfő, 16:13 13. | uldi
Miki! Most is csinálsz pontosan? Falmászó modern színház? Nem léptek fel M.o.-on? gondolkoztál már azon, hogy átnyergelsz a filmezésre?

Most a Cirque du Soleil legújabb műsorában dolgozom a Las Vegasban, az MGM Grand Hotelben. Valamilyen olyan dolgot csinálok, ami magában foglalja az akrobatikát, a színjátszást, a sportot, a filmet és a színházat egy 300 millió dolláros költségvetésű műsornak vagyok a színészakrobatája.
 
előzmény: Ninocska #2
 
 
2006. február 6. hétfő, 16:07 12. | hajduszabolcs
köszönjük
 
előzmény: ddevil #11
 
 
2006. február 6. hétfő, 14:40 11. | ddevil
Sziasztok!
Eloszor is gratulalni szeretnek, nagyon jo a film!
Puma Feri bacsi :o) zsenialis, es nagyon eltalalt a magyar hang Szilagyi Tibor! A fiatal Dongot jatszo kisfiuk dobbenetesen jok! Azok a szemek! Gratulalok a valasztashoz! Ok, ennek a korszaknak a karakterei, szereploi viszik a filmet. A felnott Dongo talan picit erotlen ehhez.
A kezikamera neha nagyon bejott, neha kifejezetten zavaro volt.
A vagas zseni! Nagyon jok a kep es hang atuszasok. Foleg a vegen a porgos, parhuzamos vagas az eros zenevel - szuper!!
Megegyszer gratulalok.
Tovabbi sok sikert es dijat Nektek es a tenyernek!
Udv,
dd
 
2006. február 6. hétfő, 14:14 10. | Jean Dark
- Szerintetek mitől lesz a világon, a nemzetközi nézők számára érdekes a film? Mi az az egész filmen átívelő tét és dráma, ami megragadhatja őket? Mert én inkább csak a valóságra erősen emlékeztető, minimál életszakasz-fotókat látok - bár ez vszeg az életrajz és fikció problémájából ered.

- És itthon mit vártok, ha moziba kerül?

- Az amatőr szereplőkből is fakad, h. történeti szempontból ennyire minimalistára vettétek a sztorit, s inkább csak helyzetképeket mutattatok be? azaz nem állítottátok klasszik drámai konfliktusos helyzetekbe a szereplőket, hogy ne is kelljen "színészkedniük" (inkább a felnőttkori életszakaszokra gondolok, mert a gyerekkori edző konfliktusban megvolt a klasszik dráma, vszeg épp azért érzik sokan a felnőttori részhez képest túl hangsúlyosnak ezt a felét a filmnek, mert a drámai kidolgozottsága okán könnyebb vele érzelmileg azonosulni)

Egyébként meg nekem 10ből 7.5 pont, de ez már nem a 'kicsitbicegdeazéramifiúnk' mondással, hanem nemzetközi szinten, ami sztem masszív. télleg amcsi függetlenfilm fílingje van. fődíjat neki! izé, nektek

u.i.: hogy viszonyultok ti a földkerekség legnagyobb falujához, Debrecenhez? szeretitek? utáljátok? szeretve-utáljátok? tudnátok még ott élni? sok jóember kallódik ott, csak hát az a város, hogyismondjam, lapos
 
2006. február 6. hétfő, 13:39 9. | t
Miki: hogy alakult neked a valóságban a sportkarriered? olyasmiket hallottam, hogy az egyik legtehetségesebb tornász voltál az országban - ehhez képest nem nagyon rémlik, h. túl sok komoly felnőtt világversenyen láthattunk volna (bár nem követem annyira ezt a sportágat). valami komolyabb sportsérülésről lehet hallani...

remélem, a trapézról való lezúgás nem életrajzi elem...

hogy érzed magad a cirque du soleil-nél? milyen ott az élet? sok meló? ha jól tudom, vannak ott még magyarok, pl. supola meg talán egy műugró srác. kijössz velük?

szándékosan nem akartátok a filmben a cirque du soleil -t fényezni, egyáltalán megmagyarázni a pórmagyarnak, h. mit jelent ez? mer ugye a valóságban ez a műfaj a csúcsa, miközben a film vége olyan érzetet hagy, mintha egy elkallódott tehetség parkolópályára lett volna állítva, h. vegasi kulisszaként szórakoztassa a milliókat szóró gamblereket
 
2006. február 6. hétfő, 13:37 8. | verespalne
Sziasztok!

Nagyon bírtam Szabolcs eddigi filmjeiben a finomságot, de nekem a Fehér tenyér kicsit elnagyoltnak tűnt. Az eddigi kérdéseket olvasva is az derül ki, hogy kudarcnak értelmezik a befejezést, hiszen valóban, a filmből annyi derül ki, hogy Las Vegasban _haknizik_, és nem az, hogy a világ egyik legszínvonalasabb, legelismertebb cirkuszában kapott munkát, merthát sajnos kevés, hogy bevágnak egy cirque du soleiles trikót, nem? Vagy szándékosan nem akartál szájba rágni, és akinek van füle, hallja?

A másik a kamerakezelés. Leborulok Nagy Andris előtt - de szintén az eddigi munkái miatt, de mi volt ez kézikamera rángatás itt? Egyébként gyönyörűen volt fényképezve, és voltak jelenetek ahol működött ez a technika (amikor a kissrác keresi, hogy mit hazudjon, mivel dobálta a lányokat, na az zseniális), de azért nemegyszer beleszédültem a kamerakezelésbe (igaz, második sorból.) Miért döntöttek emelett a kézikamerás mozgós stílus mellett?

A tornászok tényleg zseniálisak! Gratula a filmhez, még ha nekem nem is a kedvenc hajduszabim lesz (maradok a mecerásnál.)

Üdv: hermin

 
2006. február 6. hétfő, 13:28 7. | irén
"Magyar Truffaut"; "mintha nem is a szemlén lettem volna, teljesen elvarázsolt"; "mint egy amerikai függetlenfilm" ilyeneket beszélnek, akik szeretik a filmet.
Sokunk szerint idén a Tenyér a nagydíjas.

- mi a szerepe a két hosszabb sötét szünetnek?
- Dongó kinti civil élete nem sok/kevés szted?
- ma is olyannak látod Debrecent, mint húsz éve?
- először dolgoztál gyerekekkel?
- szerinted milyen a Taxidermia, a Johanna, tetszett valami a szemlén?
- engednéd a saját gyerekednek, hogy élsportoló legyen?
- a Cirque du Soleil szokott turnézni? Errefelé?

Köszönjük.
irénke
 
2006. február 6. hétfő, 13:06 6. | t
sziasztok,

én pont ott voltam debrecenben a 2002-es vb-n, s ki is szúrtam, amint a terem egyik végében szabi, miki és erdély matyi operatőr videokameráznak. akkor már a filmre készültetek? ha igen, akkor miért nem matyi fényképezte a filmet? L.A. miatt? (nem mintha nagy andris nem teljesített volna megint perfekten)

hol vettétek föl a vb-döntőt? mert az kisebbnek tűnt, mint a főnix

hogy kerültetek kapcsolatba a kassovitzokkal? az executive producerség mit takart a részükről?

szabi, élveztétek a zörejezést az asszonnyal, vagy miért ti csináltátok?
 
2006. február 6. hétfő, 12:38 5. | Szani
Kedves Szabolcs!

Nagyon kemény világot ábrázoltál a filmedben, amely leginkább talán részben a kézkamera, részben a gyerekszereplők miatt, de nagyon közel viszi a tornászok világát a nézőkhöz; és talán nem kicsit sokkolja is őket. Megdöbbentő számomra is, hogy a gyerektornászok is mennyire spontán és vér profin adják önmagukat a filmben, és mennyire jól improvizálnak. A 10 és 13 éves Dongó (és társaik) különösen nagyon jók, (ahogy persze a felnőtt Uldi is az :)) Első kérdésem az lenne, hogyan kerültek ők a filmbe?

Másrészt ez a drámai légkör nagyon különbözik korábbi filmjeid hangulatától. Igazán érdekelne a következő filmed vajon melyik úton halad?

Végül pedig a zene ugye mindvégig teljesen háttérbe szorul a filmben, a zárjelentben pedig mégis felhangzik a Shining a Peace Orchestra-tól. Vehetjük ezt pozitív befejezésnek akkor, ha Dongó a film végére felhagy az edzői ambíciókkal, ami végül is egy kudarc; ahogy a VB-n való szereplése is?

Legvégül pedig csak gratulálni tudok a rendezőnek, és az összes szereplőknek egyaránt; ez a film hibátlan.
 
2006. február 6. hétfő, 11:21 4. | f.r.a.n.k.
nem láttam a filmet, így nem tudom megítélni mennyire sikerült a dolog, de a témaválasztás miatt a film határokon kívül is érdekes lehet. látszik rajta h tényleg szívügyetek volt, kreatív hozzáállás sugárzik a plakátok kompozícióin.

a szkript dologhoz: mennyi volt előre megírva? itt lehet h müködött, de azért egy többszintü történetnél nem ajánlott dolog a rögtönzés :)

mi lesz a köv film?
 
2006. február 6. hétfő, 11:21 3. | tüsmester
Miklós, az egyik interjúban kérdezted, hogy a forgatás alatti leharcoltság látszott-e? Nos igen, látszott :-) De ez kellett, így volt jó. Ehhez a karakterhez tökéletesen illik a "gyűrött popsztár-arc" :-)))
Meglepődtem, hogy sok volt az impró a filmben - persze ettől (is) hiteles. És a hangok! Végre egy film, ahol figyelnek a háttérzajokra, hangokra! A verseny és a srác cirkuszi mutatványának párhuzamos jelenetsora meg félelmetesen jó lett, gratula a vágónak.

Szándékosan hangoltátok ennyire szomorúra a filmet? Amikor kijöttem, fura érzésem volt. Az utolsó érvényes gondolat az edzőé volt, amikor kizavarta a cirkuszosokat. Hogy ezek tornászok, nem cirkuszi majmok! Mert ezután nem nagyon van föloldás: a világbajnokságon edzőként siker ugyan, de versenyzőként....Talán nem kudarc, mert a helyezése jó, de ahogy Dongó csöndben lelép a cirkuszhoz, az nem valami fölemelő. Mert ott csak az iszonyú magány vár rá. És ezt bevállalni egy félig-meddig önéletrajzi filmben, hát bátorság kell hozzá, nem?

Szóval tetszett :-)
tüsmester
 
2006. február 5. vasárnap, 19:34 2. | Ninocska
Szabi! Öröm, hogy végre valaki a saját környezetéből merít, s mindenféle arcoskodás nélkül adja önmagát. A következő filmed is önéletrajzi ihletésű lesz?

A másik: az amatőr szereplők elképesztően hitelesek. Tényleg ennyire tehetségesek vagy a színészvezetésed ilyen fortélyos?

Miki! Most is csinálsz pontosan? Falmászó modern színház? Nem léptek fel M.o.-on? gondolkoztál már azon, hogy átnyergelsz a filmezésre?
 
2006. február 1. szerda, 14:32 1. | t
Itt az alkalom, hogy személyesen tegyél föl kérdéseket a Fehér tenyér alkotóinak.

február 5-én, hétfő 15:00 és 16:00 között Hajdu Szabolcs rendező és Hajdu Miklós főszereplő lesz a vendégünk

Ebbe a topikba folyamatosan lehet küldeni kérdéseket a Fehér tenyér alkotóinak, melyeket hétfő délután élőben válaszolnak meg. A sértő tartalmú hozzászólásokat kimoderáljuk.
14-1  /  34

nka emblema 2012