sex hikaye

Lányok 

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2007. november 9. péntek, 00:17

rendezés  


egy oldalon
14-1  /  54


 
2007. november 13. kedd, 20:58 14. | screen
Ujra és ujra ugyanaz a "nóta"...

Én még nem láttam a filmet (vidéki megyeszékhely..), de továbbra is azt mondom akinek az ilyen "tipusú" film nem jön be akkor az milyen céllal ül be egy ilyen filmre...

Beszéltem már olyan emberel aki két kanállal falja a közönségfilmeket, de azért egyszer azt mondta nekem hogy: "A Suttogások és sikolyok Bergman-tól azért nagyon tetszett nekem is..."(!!)
Na most az ilyen ember elmegy ám p..csába, mert vagy Én előttem nem akart izomagyúnak tűnni, vagy csak egyszerűen hülyének nézett...!!!
Én meg megkérdeztem tőle: "És egyéb hasonló filmek...?"
A gyerek zavartan rázta a fejét...!!!!!!
Én meg úgy éreztem magam mint az Annie Hall c. filmben a főhős aki hallja a moziban a mögötte álló ember ostoba okoskodását egy filmről, és csak annyit mond: "Hogy kapná be az összes f..szomat.."







 
2007. november 13. kedd, 17:54 13. | vicc
Láttam a filmet.
Szánalmas.
Szomorú vagyok, hogy elsőfilmes rendező ennyit tud...
Tényleg.
 
2007. november 13. kedd, 16:45 12. | hucul
Tisztelettel.
Elég nehéz problémát boncolgatsz, jómagam nem tudom, mennyire leépült az ország, néha azt gondolom, hogy nagyon, néha optimistább vagyok.
Viszont - ezzel nem kellene a problémát a szönyeg alá söpörni...
Az ún. művészfilmek forgalmazásához évtizedek óta senki nem nyúlt. Kellenének hozzáértő, értelmes producerek, forgalmazók, működő, állandó látogatókörrel rendelkező művészmozik, programok, stb, meg kellene oldani a vidéki forgalmazást, az ottani értelmiségieknek....



 
előzmény: zacherlászló #7
 
 
2007. november 13. kedd, 16:33 11. | hucul
A matekra nem válaszolnék, de láttam a filmet, és talán most először teljesen egyetértek veled.
Aki a Lányokat 10 kópiával, multiplexekben forgalmazza, az egyszerűen nem ért a szakmájához.
Engem ezek a tények döbbentettek meg, és nem a 700-as nézőszám.
Szerintem Faur Anna ezt bevállalta, hogy elsőfilmet csinál, és nem foglalkozik a nézettséggel. Szerintem ez idáig tök rendben. De aki 10 kópiát multiplexbe....áhhhh. Úgy teszünk, mintha 1990-ben lennénk, és ne lettek volna elég markáns jelek a mozikban, sikerek is meg bukások. Ha a Lányokat közönségfilnek szánták volna, az egy másik film.
Egy olyan téma pld, amelyben benne van valamilyen történet.
Olyan történetmesélés, amely nem állapotot mutat, hanem cselekvéseket, érzelmeket, akciókat.
És akkor estig sorolhatnám, pld hogy nem névtelen színészekkel kell dolgozni...
De mondom, nekem ez is rendben van, szeretek ötödmagammal moziban ülni, és bennfentesnek érezni magam, de az álszent viselkedés kissé dühít. Jéééé, milyen igénytelenek az emberek! A lósz....rt! Csak Budapesten van szerintem 50 ezer igényes mozinéző, azokra kellene a reklámköltséget fordítani, pld helyi, mozihoz kötött programokkal, törzskártyás akciókkal, esetleg DM-mel, és nem szétszórni a pénzt! Biztos vagyok benne, hogy koncentrált marketinggel a Lányokra is be lehetne 5-10 ezer nézőt vinni. És akkor nem vagyok se producer se forgalmazó.









 
előzmény: torolt felhasznalo #6
 
 
2007. november 13. kedd, 14:14 10. | zacherlászló
Budapest kicseszett messze van nemcsak Parizstol, de meg Pragatol is...

Egyetértek!
De már nincs messze alsó D-Amerikától!


 
előzmény: filmhus #9
 
 
2007. november 13. kedd, 13:46 9. | filmhus
Valszeg semmi koze a magyar tarsadalomnak a nyugati, foleg a francia tarsadalom nemhogy szinvonalahoz, de meg az osszetetelehez sem, igy nem ertem, mirol beszelsz.

A remake-ek, cover filmek/zenei darabok olyan tarsadalmak sajatjai, amelyeknek nincsen kelloen nagy belso piaca, igy senki sem mer bator dolgokat bevallalni A SAJAT PENZEN (az allam csocse meg jo nagy es tele van tejcivel), mert nagy a bukas kockazata, vagy nem tud kulfoldre dolgozni, mert vagy nincsen tudasa, tapasztalata vagy olyan specialis kulturkorbol jon, aminek a termeket egyszeruen keptelenseg eladni kulfoldon. Hat mi ilyennek tununk.

Azt meg, hogy valaki csinal egy ilyen filmet, ami valszeg a pesti sznoberianak kurvara bejon, attol meg nem hivnam okos filmnek. Persze nem lattam, de nekem az okos filmek ilyenek: Infernal Affairs, Training Day, Memories of Murder vagy tegnap lattam egy masik koreait, The Show must go on cimmel. Ahol a sztori nagyon fifikasra van kihegyezve, van mondanivalo, de a csomagolas olyan, hogy nem kaparom le az arcom az unalomtol.

De en a Lanyokat nem fikazom, mert nem lattam. Csak megint valami provincialisat latok ebben az egeszben.

Biztos nyer majd valami dijat Proholinszkaban, a francia Karpatok Mongoliaval hataros peremvideken fovarosaban. Ha van ott haver.

Budapest kicseszett messze van nemcsak Parizstol, de meg Pragatol is...
 
előzmény: zacherlászló #5
 
 
2007. november 13. kedd, 13:27 8. | zacherlászló
Ja! És optimista vagyok! Azért is!
Hátha csak nehezen indul a film!
 
előzmény: zacherlászló #7
 
 
2007. november 13. kedd, 13:24 7. | zacherlászló
Lehet-e vajon sikere a mai Magyarországon egy ilyen nagyon okos ( a mai fiatalok, no meg a mai felnőttek egy jelentős hányadának sivár világát hitelesen, empatikusan bemutató) filmnek?
Szeretik-e az emberek, ha tükröt tartanak eléjük?

Kérdeztem a fentieket egy hete!
A válasz az (eddigi) adatok alapján, mindkét kérdésre: NEM!

A rendező vszeg nem örül (én sem!), DE kaptunk egy újabb bizonyítékot arra, hogy hihetelen mértékű szellemi leépülés, zombisodás történt ebben az országban!
Story magazin, Győzike, Agyő nagy Ő! Ez kell népnek!
(Erről persze hosszabban kellene írni! Mert hát, nagy kérdés, mekkora a hülyítők (politikai és szellemi "elit") szerepe és felelőssége, ill. mennyi a jónép szerepe ebben a mostani zombisodásban!)
 
2007. november 13. kedd, 12:36 6. | torolt felhasznalo
http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/lnykbo1112/


Nem bántásból. Csak tényszerűen. Viszont ez végre egy olyan film, ami 100 millióból készült, és nem 600-ból. A nagy kérdés az, hogy Prukner doktor miért gondolta, hogy 10 kópiára elengedhetetlenül szükség van (itt egyébként nem 12-ről írtak?). Tényleg ennyire nem értik ezt a szakmát (forgalmazásra gondolok)?

A másik érdkesség, amire megkérem az itt megjelenő szakértőket, hogy magyarázzák meg, hogy hogy van az, hogy 1500 néző = 770ezer forint bevétel, 148ezer néző = 11,6 millió bevétel. Ki tévedett és hol? És ebben a kurva országnak a kurva médiája nem tudna egy kicsit odafigyelni, amikor megír egy kibaszott cikket (vagy a számokra, vagy a mértékegységekre, vagy ilyesmi)? Ez a kérdés engem most jobban izgat, mint a Lányok méltatása, úgyhogy kérek mindenkit, hogy ne azon vitatkozzunk, hogy kell-e a 10 kópia, meg hogy elég-e a reklám. A művészfilmek közönsége ugyanis nem óriásplakátokról tájékozódik. A kérdés tehát esetünkben a reklám minősége. Mert úgy tűnik azért a művészfilmeknek van itt közönsége. Ha nincs, miért csinálják? Ha van, miért nem reklámoznak neki? Ha megtették, miért nem ment el? Ujjal mutogathat mindenki a másikra, de ez azon a tényen nem változtat, hogy ez a hír nem volt hír. Senki nem lepődött itt meg. Ha csinált volna 100ezer nézőt, az más lett volna. De ezekre a filmekre ennyien kíváncsiak. És most ne paraszt országozzunk, hanem egy kicsit nézzünk magunkba - valóban fontos ennek a filmnek a története? A tartalmi üzenetét nem lehetett volna fogyaszthatóbb formában elmondani, hogy több embert kössön le az üzenete? És amikor valaki csinált egy ilyen filmet, és bukott vele számszerűleg, (és lehet, hogy kritikailag is a nagyvilágban) attól ő rossz rendező? És kap még lehetőséget? Nem lehet, hogy tévedett csak? És a másodikat már másképp csinálná? De ki fog szólni neki, hogy tévedett? Vagy eltiltás van? Nem az a baj, hogy ilyen filmek készülnek. Hanem az, hogy nem látható, hogy mivégett. És hogy miért nem érdekli a saját közönségét, a művészfilmbarátokat? Lehet, hogy azért mert őket sem érdekli a TÉMA? Érdemes akkor 10ezer embernek filmet csinálni 100 milláért? Az olyan, mintha egy mozijegy 10ezer forintba került volna. Tudom, hogy művészetnél a ráció vajmi keveset számít. De egy ilyen alacsony szám (ami egyébként csak projektált 10ezer, hiszen egy hétvége után 1500 egyelőre) nem utal arra, hogy valahol valaki hibázott? Vagy ezt csak a hipergagyi készítőinél lehet egyértelműen meghatározni... És akkor őket miért nem büntetjük? És a főoldali cikkben, ahol a négy nagy koponya egy oldalban semmit nem mond arról, hogy hol is van a probléma (ha nem a filmben) (EZ A SEMMITMONDÁS ÉGBEKIÁLTÓAN SZÁNALMAS 4 ILYEN EMBERTŐL), akkor a moderátornak miért nincs annyi vér a pucájában, hogy rákérdezzen Orosz Dénesnél, hogy "tényleg, miért lett ekkora szar az a Kútfejek?" Na jó, felfüggesztem a blogolást, csak ezek úgy kijöttek belőlem. A matekra örülnék, ha tudna valaki magyarázatot adni, előre is köszi. És aki látja, hogy a Lányok számai ilyen kicsik, azt is szívesen meghallgatnám. Puszta kíváncsiságból. Köszi mindenkinek.
 
2007. november 13. kedd, 12:02 5. | zacherlászló
Láttad is a Lányokat?
Vagy mert a magyar társadalom "fejlettsége" elérte a nyugati "színvonalat" - és ez (hál' isten!) megfogott egy fiatal magyar filmrendezőt! - te már teszel is a Lányokra!?
 
előzmény: filmhus #4
 
 
2007. november 12. hétfő, 08:45 4. | filmhus
na, megint itt vagyunk: 7 evvel a Baise-moi utan mi is leforgatjuk a mienket. Valahogy mi sosem jarunk elol semmiben (tisztelet palfinak)
 
2007. november 9. péntek, 23:01 3. | screen
Ezt a filmet MEG FOGOM NÉZNI...!!!
Semmi sem tántorít el ettől..!!!!
 
2007. november 9. péntek, 18:12 2. | zacherlászló
Jut még eszembe (az egyetlen és alapvető kritikám a filmmel kapcsolatban):

Hogy lehetett moziba küldeni ezt a nagyon fontos, nagyon érdekes, nagyon jó filmet...ilyen (enyhén szólva) semmi címmel!?
(Ha valaki tudja a választ, megköszönném!)

P.S.: Most láttam a legfrissebb nézettségi adatokat. Egy Agyő nagy Ő című akármi vezet - megelőzve a Bourne-ultimátumot!:(((
 
előzmény: zacherlászló #1
 
 
2007. november 9. péntek, 00:17 1. | zacherlászló
Lehet-e vajon sikere a mai Magyarországon egy ilyen nagyon okos ( a mai fiatalok, no meg a mai felnőttek egy jelentős hányadának sivár világát hitelesen, empatikusan bemutató) filmnek?
Szeretik-e az emberek, ha tükröt tartanak eléjük?

Vagy a "nagy öregeknek" lenne igazuk, akik a rendszerváltás óta kényesen kerülik a problémás témákat? (Pedig probléma van bőven!)
Én a fiatal rendezőknek drukkolok! Akik azt is bizonyítják filmjeikkel, hogy még nem ment el mindenkinek a józan esze. Van még tisztesség! Még nem eladó az egész világ!

P.S.: És jó volt a tegnap esti filmklub!:)
14-1  /  54

nka emblema 2012