sex hikaye

A bosszú asszonya

a topikot nyitotta: filmhuadmin | 2007. november 24. szombat, 00:39

rendezés  


egy oldalon
6-1  /  26


 
2007. november 24. szombat, 19:55 6. | torolt felhasznalo
De azért nem én vagyok a megtestesült gonosz, ugye? Csak mert szeretem a tömegcuccot. Meg mert nem megreformálni szeretném a filmet (mint a nagy magyar alkotók mindegyike), hanem csak szeretnék jó filmeket csinálni - tökmindegy, hogy az egy új filmes irány, vagy egy régi, de alapos munka amelynek elsődleges célja egy jó történet elmesélése a közönségnek (maximum nem mindenkinek való).

Beszarok, hogy a végén most már két szék közt a padlón kötök ki.

Egyébként nézek más filmeket is, mint ami a plázákban megy.

És egyetértek, hogy költséghatékonyabban dolgoznak. Mert ott nem a producer fizetéséről gondoskodnak legelőször feltehetően (az is igaz persze, hogy hosszútávon sokkal jobban jár az ürge, csak max. nem megy egy-két évig Hawaii-ra nyaralni. Kibírja.)
 
előzmény: f.r.a.n.k. #5
 
 
2007. november 24. szombat, 19:07 5. | f.r.a.n.k.
tehetséget számonkérni ugye senkin se lehet... MMK-t el kell felejteni, mint azt már évek óta mondom. nem ott fogják felismerni miből lesz a cserebogár. be kell robbanni a köztudatba, ahogy Antal Nimród mondjuk, annak aki valami másfelé akarja vinni a filmes irányt... s ahhoz kénének olyanok, akik nem csak a tömegcuccot látják, mert azért kétlem a hivatkozásai alapján, hogy CC kedvenc filmje ázsiai lenne vagy annyira követné ott mi történik, de az az ő dolga.

igazad van, nem néztem meg mennyibe voltak, de ezek nem olyan kis összegek. meg az a gyanúm, hogy ott költséghatékonyabban is csinálják a filmezést, ha azt nézzük mi kerül a vászonra...
 
előzmény: Daihelyon #4
 
 
2007. november 24. szombat, 17:08 4. | Daihelyon
Nem nagyon értitek, hogy mi a baja CC-nek, ez a hozzászólásotokból is kitünik. CC-nek sem kell bemutatni, hogy az ázsiai filmek hol vannak és mit tudnak. Se ő, se én nem a Hiperplex plázák plakátjáról értesülünk a filmekről, ahogy senki sem itt, gondolom én.

"nagyköltségvetésű filmeket készít"

IMDB forrásra hivatkozva:
Oldboy: 4m USA dollár (körülbelül)
Lady Vengeance: 4,5m USA Dollar (kb)

Az Oldboy is csak azért annyi szerintem, mert ahogy az Extra DVD-t végig néztem rájöttem, hogy szinte nincs olyan kockája a filmnek, hogy ne lenne CGI-s.

"A távol-keleti filmipar anyagi, technikai, stb lehetőségei úgy aránylanak a mienkhez, mint egy Audi a Trabanthoz."

Ez nem igaz. Itt is van technika, van pénz, annyi amennyi kell. Magyar eszes gyerekek minden nap kinyomnak valamit, amit aztán egy amerikai cég azonnal felzabál, mert rohadt jó. Tehát ezzel nem lehet takarózni. Hanem az igazi probléma, hogy:
"Plusz jó adag bátorság, vakmerőség, és fantázia, meg profizmus."
Magyarországon miért nem bátor, vakmerő, senki se? Hol a fantázia? Nem utolsó sorban: hol a profizmus? Ha nem tévedek van egy pár iskola itt is. Mit tanítanak? Kenyér sütési fortélyokat?
Lehet itt sohajtozni, hogy bezzeg ők, meg nekik van lehetőségük. Itt is lehetne. Van itt annyi ész, hogy simán lehetne ilyen filmeket csinálni, csak hát azok az emberek nincsenek benne a prixisbe. Vagy akkor tessék szépen számon kérni az MMK-s pénzek hova mennek. Mit csinálnak az úgy nevezett nagy magyar alkotók? Milyen érdekes az Overnight meg a Lányok stb topicjában mindenki CC-t oltja, hogy azok jó filmek, ilyenkor meg szembesülünk azzal, hogy nincs is Magyarországnak igazi rendező/filmes csapata?
 
2007. november 24. szombat, 16:17 3. | f.r.a.n.k.
ahogy hucul mondja. Park Chan-wook világszerte ismert, kivételes tehetséggel megáldott rendező, aki már vagy 10 éve beírta magát a film nagykönyvébe és kb azóta nagyköltségvetésű filmeket készít. azért, mert ide főleg csak a nyugati filmkultúra jut el, attól még ázsiában ugyanúgy csinálják a saját dolgaikat egy más felfogásban (és ez nem tegnap kezdődött, se nem tíz éve)...
a bosszú-trilógia harmadik része az első kettő után rám nem volt akkora hatással, de "természetesen" hozza az elvárható szintet.
amellett, hogy már rég nem kis költségvetéssel dolgozik, bizonyította, hogy tud úgy is olyan történetet elmesélni, amire csak a hozzá hasonló nagy-kaliberű alkotók képesek, lsd Judgment.
 
2007. november 24. szombat, 12:32 2. | hucul
"És szégyen, hogy mi a zöld lámpánál ácsorgunk lefulladt Mercivel, miközben ők elhúztak mellőlünk egy Zsigával. Az élet minden terén. "
Szerintem ez a hasonlat ma már fordítva van. A távol-keleti filmipar anyagi, technikai, stb lehetőségei úgy aránylanak a mienkhez, mint egy Audi a Trabanthoz. Plusz jó adag bátorság, vakmerőség, és fantázia, meg profizmus. Nem csoda, hogy holywood is követi csak őket.
Te már láttad az említett filmet? Már várom
 
2007. november 24. szombat, 00:39 1. | torolt felhasznalo
Szégyen, hogy a csávó egyedül tudja, amit a teljes Simó-osztály.

Szégyen továbbá, hogy kicsi ferdeszemű emberkék (nem alacsonyabb faj, félreértés ne essék, csak az esélyeik voltak rosszabbak sokáig) rommá gyalázzák a Nagy Európai Filmművészetet. Tökmindegy, hogy Korea, Hong-Kong, Kína, Tajvan, vagy Japán. Nézhető, szórakoztató, és elgondolkodtató mozikat gyártanak. És a "művészet" is jobban megy nekik.

És szégyen, hogy mi a zöld lámpánál ácsorgunk lefulladt Mercivel, miközben ők elhúztak mellőlünk egy Zsigával. Az élet minden terén.

Nem nekik szégyen. Nekünk. Meg kurva nagy művészeinknek, akik ismét sikeresen kiosztották egymás között a zsét (lásd Filmjus pályázat). Egymás között. Ugyanis lett volna más jelentkező is. Ehelyett ugyanazok a nevek. Non-stop... Ezúton is várjuk tehát Grunwalsky Ferenc "nagyinterjúját", ahol köteteteket mesél majd arról, hogy hogyan szándékozik biztosítani az MMK-finanszírozású közönségfilmek színvonalának emelkedését. Mert ez a válasz valahol elmaradt...
6-1  /  26

nka emblema 2012