sex hikaye

Jordánia - Amman, Holt-tenger, Petra, Wadi rum (Jordánia - Amman, Holt-tenger, Petra, Wadi rum)

82 min,
travel Color Hungarian

Crew

director Attila Visontai
  director of photography Attila Visontai

Synopsis

Jordánia páratlan kulturális és természeti látnivalókkal rendelkezik, földrajzi fekvéséből adódóan egyszerre rendelkezik tengerparttal, hegyvidékkel és sivataggal. Egzotikus dallamokkal kísért utunkat a fővárosban kezdjük, Ammanban, ahol a bizánci művészet remekeivel találkozhatunk. A Citadellánál az ókori Philadelphia és a bizánci város romjaival ismerkedhetünk meg, de ellátogatunk a Herkules-templomhoz és a római amfiteátrumhoz is. A Holt-tenger rendkívül sós vize az úszni nem tudókat is fürdőzésre csábítja, hiszen gyógyhatása mellett egyik fő ismérve, hogy lehetetlen benne elsüllyedni. Az 1400 méteres magasságban elterülő kedves kis falu, Hammamat Ma'in környékén felszínre törő meleg vizű forrásokban, a vízesések tövében élvezhetjük a termálvíz gyógyító hatását. Kerakban, a mintegy ezer éves múltra visszatekintő "bevehetetlen erőd" mellől lenyűgöző látvány tárul elénk. Innen a mozaikok városát, Madabát látogatjuk meg, majd a turisták kedvelt úti célját, világ egyik legszebb és legtitokzatosabb sziklavárosának, Petrának rózsaszín szikláiba vájt építményeit barangoljuk be. Pihenésképpen a Vörös-tenger partján fekvő Aqabába látogatunk, ahol a fürdőzésen kívül lehetőség nyílik a búvárkodásra, vagy üvegfenekű csónakot bérelve kihajózhatunk a korallzátonyok fölé. Utunk végén az ország leggyönyörűbb sivatagi táján, a Wadi Rumnál, egy dzsipes túra keretében csodálhatjuk meg a naplementét.

pictures
No picture
Video
No video

Links

Port.hu
Ha szeretnéd, hogy Te, a Céged vagy a Filmed megjelenjen a HMDb adatbázisában ill. a Film in Hungary-n, úgy lépj kapcsolatba velünk: info@forum.film.hu Ha hibát vagy szerzői jogokat sértő tartalmat találtál, írj nekünk!